• Selamat Pengantin Baru Diablo

    Semalam ( 05 Oktober 2013 ) aku dan rakan-rakan seperjuangan akan memenuhi jemputan Majlis Perkahwinan salah seorang sahabat kami ,  Mohd Arif Che Murad @ Diablo dan pasangannya Shikin di Dewan Serbaguna Komplek Kastam Wpkl Kelana Jaya.





    Suasana sungguh meriah sekali, walaupun dibuat dalam dewan, tetapi rasa macam kat hotel . Menu hidangannya memang tip-top, briani yang dihidangkan membuatkan kami yang hadir ingin tambah nasi berkali-kali hehe..  Sempat jugalah aku sambar buisness card catering  ni.




    Majlis perarakkan pengantin dimulakan dengan doa dan bacaan Salawat ke atas nabi. Pengantin mula tak keruan bila nampak meja kami, maklumla bakal menerima kata-kata nasihat dari otai-otai .
    ” Malam ni kasi SPIKE !!” haha.. hanya gang trader jer tahu apa spike ni…

    Selepas Majlis Potong Kek, bermulalah sesi bergambar. Kami juga tidak terkecuali. Tak dapat duduk kat pelamin lagi, berdiri kat pelamin pun jadilah haha.
    Semoga hadiah ini dapat mengeratkan lagi kasih sayang kamu berdua hehe

    Tahniah Bro , Selamat Pengantin Baru, semoga berkekalan ke anak cucu, AMIN

  • You might also like

    No comments:

    Post a Comment