• Di Dalam Dilema

    Hari ni kepala otak aku mula ting tang ting tong..  Sepatutnya hujung bulan 12 ni aku akan ke Lengkawi bersama My Honey 5 hari 4 malam. Room pun dah booking dan deposit juga sudah dibayar untuk 1 malam. Masalah mula menerkam apabila jiwa yang penuh sentimental ini dah tertarik dengan pakej yang ditawarkan di Pulau Mabul ..



    Sebenarnya dah lama aku aim pulau ni, asik pulau pangkor je  pergi sampai dah 5 kali,  tetapi memandangkan kene booking 6 bulan awal memaksa aku mengangkat dua belah tangan. Kerja macam aku ni susah nak schedule untuk setengah tahunnya aktiviti.. maklumla bidang service. Arghhh !! Runsing 40 saat dibuatnya.




    Apa yang bestnya Mabul compare dengan Langkawi ??? hasil dari blog walking aku dapat rumuskan :
    1. Kecantikkannya jauh beza dengan langkawi, kejernihan airnya takkan jumpa di pulau-pulau di semenanjung ni dan penghuni lautnya yang sungguh memukau..
    2. Chalet nya atas air, dari review kengkawan yang dah pegi sana, buka je pintu chalet dah nampak ikan berwarna warni berenang kat bawah tu, perghhh....
    3. Part ni yang paling penting, port memancing banyak !!!
    Selain dari tu, langkawi dah pernah pergi sebelum ni so ada baiknya pergi tempat yang belum kita pergi, cuma cost nya tinggi sedikit. Ermm... tabung terjah mabul harus diadakan segera, YES !!
  • You might also like

    No comments:

    Post a Comment