• Selamat Pengantin Baru - Penerbangan AIN & WAN

    Hari ni aku dan mertuaku akan bertandang memenuhi majlis perkahwinan sepupuku anak sulung Untie Yut , iaitu Ain dan pasangannya Wan di rumah mereka di Kampung Rumbia Melaka, juga bersebelahna rumah nenek aku.



    Dari Benut aku bertolak dalam jam 10.00 pagi dan sampai kira-kira jam 12.30 tengah hari. Sampai jer aku tengok dah ramai tetamu hadir dan menjamu selera. Maklumlah kat Melaka ni jamuan start awal, kul 10.00 pagi pun dah ramai tetamu, tu sebabnya majlis kana habis awal. Pukul 5.00 petang dah habis kemas.



    Lepas salam-menyalam dengan ahli keluarga dan kenalan, aku pi makan dulu hehe.. perut dah bercromok dari tadi. Emm sedap masakan dari katering masjid tanah ni, rendang dagingnya mantop !


    Jam 1.00 petang mempelai mula berarak keluar dari arrival lounge

    Ramai sungguh di boarding lounge untuk menyambut mempelai

    Antara gambar yang berjaya dirakam oleh Gang Selfie Nek Limah Family's

    Di hari pernikahan

    Malam berinai








    Tahniah Untie kerana mendapat menantu dan kepada pasangan mempelai Ain dan Wan , semoga kalian kekal ke anak cucu dan bahagia selalu.

  • You might also like

    No comments:

    Post a Comment