Tuesday, November 18, 2014

Restoran Che' Nor Cendol Madu - Buffet Termurah Di Malaysia

Restoran Che' Nor Cendol Madu , Kota Damansara
 Aku ni peminat cendol , dalam macam-macam jenis cendol yang ada, aku cuma suka jenis yang biasa, durian dan pulut. So lain-lain aku tak leh masuk sebab dah mencemari rasa cendol itu sendiri.

Di Kota Damansara, sejak ada restoran khas cendol ni iaitu Che' Nor Cendol Madu, aku terus melekat di sini. Selain cendol, restoran ini turut menyediakan menu-menu lain seperti Nasi Ayam Penyet, Mee Kari dan lain-lain. 2 makakan tu aku dah makan so 8/10 mark aku leh bagi.

Kondominium yang bertentangan Restoran Che' Nor Cendol Madu

Tapi entri kali ni aku nak cite pasal buffet tengah hari yang ditawarkan di Restoran Che' Nor Cendol Madu yang beralamat di Seksyen 8 Kota Damansara yang hanya RM 8.00. Harga paling murah giler meletop. Bukan 4 jenis lauk tapi 12 hidangan disediakan.





Restoran Che' Nor Cendol Madu

No.70, Jalan Pekaka 8/3, Seksyen 8 Kota Damansara , 47810 Petaling Jaya , Selangor





Jumlah seatnya agak terhad, jadi kalau nak layan buffet ni kena datang awal sikit supaya tak tercari-cari seat yang kosong, nak pilih lauk pun selesa hehe..

Harga buffet ni RM 8.00 tidak termasuk air yg dijual komersial, walaubagaimanapun air batu kosong diberikan secara percuma, tapi kalau boleh, order la cendol satu yer.. kita support restoran ni hehe !!

Setiap 4 orang makan, anda akan diberikan kupon diskaun RM 2 sebanyak 2 keping, sangkaan awal setiap 2 orang dapat 1 keping, rupanya tak. Hanya 4 orang sahaja diberi.

Rumusannya , untuk buffet lunch di sini memang berbaloi dan menyelerakan, sehingga ke hari ini aku dah pergi 4 kali bersama klien. Semuanya macam aku juga terkejut dengan harga yang ditawarkan. Setiap kali aku datang, apa yang aku perasan, udang, sotong, daging dan ayam adalah menu wajib restoran ini. Memang berbaloi-baloi !!

Oh ya, WIFI percuma disediakan, torrbaik !

No comments:

Post a Comment