• 10000 Langkah di GM Klang


    Tak tahu nak kemana, kami ke GM Klang. nampaknya ber exercise lah aku. 10000 langkah seranan kerajaan pasti tercapai. Hampair jam 2 petang baru kami sampai GM.

    Muka ngantuk ke muka tak suka tempat sesak ?
    Target Mama kat sini nak beli blouse murah-murah boleh beli 9. Setelah naik turun naik turun aku hanya beli spek hitam Okley grade uptown :) . Lehla guna time drive cuaca panas


    Jika 2 beradik ni memilih , boleh sampai 2 jam . Jangan terkejut mungkin tak beli.
    Kul 4 lebih kami gerak balik.. bagus juga Thaqif asik nangis jer. Mama pun surrender. Sampai KD kami ngeteh dulu di Fathimahs Kitchen. Wah dah ada menu baru !!

    Menu baru Fhatimahs Kitchen Kota Damansara
    Kami try kebab ayam ngan shami, kebabnya ok tapi Shami tekak kami tak ngam, lagipun terlalu pedas. Mutton Biryani dia nampak sedap, next week leh try
  • You might also like

    No comments:

    Post a Comment