Sunday, April 12, 2015

Pencarian Walker Thaqif Diteruskan


Kami berhujung minggu ke Aeon Anggun Rawang. Mama nak melengkapkan misinya untuk membeli walker untuk Thaqif.

Puri papaya dari Chef Mama
Terkejut lembu aku tengok harga Tilapia yang siap dimasak
Sucinya wajah
Test drive,
Akhirnya kami ketemu juga walker yang sesuai. Aku saja masukkan Thaqif ke dalamnya, nampaknya Thaqif pun suka. Mungkin kerana warna yang attaractive dan mainan yang penuh dihadapan. Cuma satu jer kekurangan, walker ni tak boleh lock ! So kami tak jadi beli , apapun kami dah ada idea walker yang macam mana nak dibeli nanti.

"Kene pergi SOGO ! " titah Mama

No comments:

Post a comment