• Pencarian Walker Thaqif Diteruskan


    Kami berhujung minggu ke Aeon Anggun Rawang. Mama nak melengkapkan misinya untuk membeli walker untuk Thaqif.

    Puri papaya dari Chef Mama
    Terkejut lembu aku tengok harga Tilapia yang siap dimasak
    Sucinya wajah
    Test drive,
    Akhirnya kami ketemu juga walker yang sesuai. Aku saja masukkan Thaqif ke dalamnya, nampaknya Thaqif pun suka. Mungkin kerana warna yang attaractive dan mainan yang penuh dihadapan. Cuma satu jer kekurangan, walker ni tak boleh lock ! So kami tak jadi beli , apapun kami dah ada idea walker yang macam mana nak dibeli nanti.

    "Kene pergi SOGO ! " titah Mama
  • You might also like

    No comments:

    Post a Comment